mars 27, 2007

Walking on needles..

Hei!

Siden jeg jo har opprettet en blogg skulle det egentlig bare mangle at jeg oppdaterte den med relativt jevne mellomrom, selv om jeg ikke kan skryte på meg noe spennende siden sist. Fortsatt slappe dager, eller rett og slett late dager. Men jeg er jo en tiltaksløs jævel så sånn blir det jo. Ellers a? Først og fremst er det sol, skikkelig påskesol! Og jeg skal hjem å herje og brenne broer til helgen ,så det passer meg bra at det holder seg rundt 10 varme, for ikke å ta for hardt i, du skjønner? Bortsett fra mitt vanlige banale tjat om været så venter jeg jo i spenning på svar om det blir noe Kenya da, og jeg krysser fingrer og tær så hardt at plutselig har jeg pådratt meg en liten beinhinnebetennelse. Eller, det er kanskje kunstgressbanen ved Rotsethornet som har skylda men uansett, trist er det. Trist som faen. I morgen skal jeg faktisk til akupunktør for første gang, jeg er faktisk litt skjelven. Nåler i leggene mine liksom? Men det går vel i orden, de er jo tross alt en verifisert yrkesgruppe, og for å være helt ærlig har jeg langt større tro på en nålmann eller kvinne:) ,enn en gjennomsnittlig kvakksalvende fysioterapaut som bruker dagen sin på å henvise til MR eller andre finurlige løsninger. Så ønsk meg lykke til.

Fred godtfolk!

Ingen kommentarer:

Følgere