april 10, 2007

Innspurtens første dager.

Hei hei..

Plutselig var jeg tilbake i volda igjen. Etter vakre dager bedøvet av øl, konjakk og klimavarmet snø er det hybelliv og tippeligastart som igjen gjelder. Men jeg går til madrassene med godt mot og en god ferie i arsenalet. Påsken ble som påsker blir, litt ski, påskeegg fra freia og masse drikke. Noen dager med dressing på buksa og snøvlende gjensyn med gamle kjente. Med gogglsa som kamuflasje kan man herje rundt som våryre russ, og jeg digger det. Jeg simpelthen nyter det. Denne påsken var jeg så heldig å få til litt fylleprat også, med folk jeg altfor skjelden møter, og enda skjeldnere får sjansen til å snakke med i mer enn tre minutter. Det er ikke mer som skal til for at jeg smiler litt bredere og lenger et par dager, nyter utepilsen enda litt ekstra, sitter et kvarter lenger med pensum enda jeg vet jeg har de nye episodene av sopranos liggende å ruge. Og i tillegg fikk jeg den elskelige beskjeden om at det blir tre måneder i Kenya på meg fra september av, så da er det vel bare å slenge ræva i taket? Eller hva mener'u a? Jeg tror de neste månedene går fort jeg, jeg er rett og slett optimist. Plutselig er det sommer og enda flere dager vi kan huske til neste gang. Så tvi tvi folkens. Nyt våren som våren skal nytes og til vi sees neste gang; Skål for pokker.

Dønn røddig..

1 kommentar:

HannePanne sa...

Blir glad i sjelen av å lese slikt. Blir faktisk til positiv selv! :D Vi får hjelpe hverandre med å holde motet oppe de to neste mnd! Sommer snart! :D

Følgere