august 31, 2007

Siste kamp for nå..


Halla..

Da satt jeg her igjen, med ispose på benet og pizza i ovnen..

Det har vært en røff uke, vi har spilt tre kamper og faktisk tatt 7 av 9 poeng.. Det er ikke så gæærnt det, hadde det ikke vært for at vi måtte ta til takke med uavgjort mot ørstarottene tidligere ikveld.. Jeg skal være såpass beskjeden og innrømme at det var ræva, både for min egen del og de fleste andre på laget.. Men om vi stikker våre lange fingre i jorda kan vi ikke være så veldig misfornøyde.. Vi har heng på toppen og vi har scora 11 mål på en uke.. For min egen del var det siste kampen med gutta på en stund, jeg stikker av med halen mellom beina og fremover blir det nok mest 5-a-side med Kenyanske stortalenter. Jeg skal nok få kjørt meg der også.. Det er litt vemodig igrunn, jeg kunne godt tenkt meg og være med på å avslutte denne jubelsesongen med sunmøres beste lag.. Dessuten er det en helvettes fin gjeng å spille sammen med flere ganger i uka.. Men men.. Jeg får- slik jeg håper alle dere andre gjør- følge med på både voldasupporter.com og vti-fotball.no, det blir garantert flere fantastiske seiersrop i mugne garderober sunmøre rundt.. Eller hva gutta ? 1-2-3 FI**E! Haha..

Ellers da.. Det er helg og imorra skal jeg drikke øøøøøl.. Frem til da skal jeg ligge her med is på bena og pizza brennende i ganen, jeg er litt furten ,men mest av alt gleder jeg meg til å reise hjem til vakre vene og frodige Skien.. Det ble kun fotball idag gitt, men det er jo faen ikke bare bare det! Vi pratas..

Ingen kommentarer:

Følgere