august 25, 2007

Litt pølsevev..

Halla..

Vel, som jeg sa har jeg en del fritid om dagen, så da tenkte jeg igjen skulle skusle bort noen minutter på å vase litt på bloggen..

Det er valg straks, har dere tenkt på det? Jeg vet hva jeg skal stemme, jeg vet også hvorfor. Om folk ikke har tenkt å stemme så dem om det, men da orker jeg heller ikke høre klaging på for smale veier eller dyr sprit. Jeg blir dårlig av sofadebattanter som mener den beste løsningen er å bombe hele dritten eller banke politikerne slik at de får sparket litt vett inn i de byråkratiske skallene deres. Om man ikke vet hva man skal stemme, så stem blankt! Da har du bidratt, da har du tatt et valg, da har du gjort din forbannede plikt.

For all del, jeg har ingen problemer med å forstå de som river seg i håret av politikere som ikke gjør annet enn å rakke ned på motparter eller gjemme bort penger i alpeland. Men prøv, så godt det lar seg gjøre - prøv å se sak fremfor valgkamp, i september er nemlig alle politikere like, uansett om det er sure Siv, feite Erna, eller Jensemann som forsøker å hyle høyest.

Vel, det var sosialdemokraten i meg som pep litt, en liten utblåsing en lørdagsettermiddag er vel greit vel?

Nå er det 24 timer til Spurs skal banke United, det er 240 timer til jeg ser Skien og Linn igjen, det er 360 timer til jeg setter på ipoden og slår setet tilbake i flyet som skal svippe meg til Kenya. Skål i kveldens små timer, så snakkes vi plutselig igjen..

Fred Ut.

Ingen kommentarer:

Følgere