april 25, 2007

Tørrprat...


Heeei..

Det er ikke alltid jeg har noe spesielt å komme med her, det skjer lite om dagen gitt. Dokumentarfilmfestivalen er sparket igang, men det er også fotballsesongen så blir desverre lite festing på meg før helgen, men det er igrunn greit, jeg er blitt en jævel på å la øl, sprit og vin ødelegge søndagene mine. På tross av mine gammelmannsbein er det fest å spille fotball her oppe for tiden, vi sparket som skikkelige underdogs underifra og slo ut fjorårets topplag i vår avdeling i 3. div; Skarbøvik i 1. kvalikkrunde av cupen og er trukket mot Ørsta i andre runde. I min målestokk er det duket for fotballfest 2. mai når vi reiser til møkkabygda og skal slå ut Ørsta, gjør vi det kan vi møte hva som helst i NM. For oss amatører er dette svært svært spennende, og da gleder jo jeg meg som en gris. Som en bikkje. Som et barn. Som en Volding.

Ellers a? Minstebror fyllte 18 år igår, det er verdt en applaus og noen hurra spør du meg. Så til den dempede lyden av falmende applaus får vi nesten snakkes igjen om noen dager, until then; Glory Glory Tottenham Hotspurs!;)

Ingen kommentarer:

Følgere